Zapytanie Ofertowe - dostawa i montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie obiektu sanatoryjnego TRZYGŁÓW przy ul. Powstańców Śląskich 1 w Świnoujściu

Uzdrowisko Świnoujście S.A. zwraca się z zapytaniem cenowym dotyczącym dostawy i montażu sprzętu stanowiącego wyposażenie obiektu sanatoryjnego TRZYGŁÓW przy ul. Powstańców Śląskich 1 w Świnoujściu.

W ramach przedłożonej oferty cenowej Zamawiający informuje i prosi o uwzględnienie poniższych warunków:

Dostawa i montaż sprzętu do budynku „Trzygłów”, w którym prowadzone będą roboty budowane m.in. w zakresie przebudowy parteru na potrzeby jadalni z zapleczem do przygotowania posiłków. W związku z powyższym oczekuje się, aby dostawca sprzętu był w stałym kontakcie z Wykonawcą robót budowlanych oraz Zamawiającym celem ustalenia ustawienia sprzętu i jego prawidłowego podłączenia oraz uzgodnienia możliwego terminu montażu i uruchomienia wyposażenia. Zaleca się wizytę na terenie obiektu w trakcie prac remontowych.

Przedmiot zapytania:

  1. Przedmiot zapytania powinien być fabrycznie nowy, nie powystawowy w pełni sprawny i bez uszkodzeń. Urządzenia powinny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
  2. Miejscem dostawy oraz montażu Przedmiotu zapytania są pomieszczenia budynku sanatoryjnego „Trzygłów ” w Świnoujściu przy ul. Powstańców Śląskich 1 ( w załączeniu rzut pomieszczeń w których ma zostać zainstalowany/ podłączony/zamontowany sprzęt).
  3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Przedmiot zapytania wraz z wymienionymi poniżej dokumentami:
  • atesty i inne dokumenty dotyczące urządzenia,
  • książka gwarancyjna, serwisowa, książka przeglądów technicznych. Protokoły przeciwporażeniowe
  • instrukcja obsługi eksploatacji, instrukcje BHP
  • katalog części zamiennych, wykaz materiałów zużywalnych niezbędnych dla bieżącej eksploatacji przedmiotu zamówienia, ( jakie płyny do mycia itp.)

Wszystkie wymienione powyżej dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim lub przekazane Zamawiającemu wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 

  1. W ramach realizacji Przedmiotu zapytania, Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania oprogramowania oraz wszelkich wymaganych sterowników programowych dla Przedmiotu zapytania, a następnie do sprawdzenia poprawności ich pracy (jeżeli dotyczy).
  2. Na wszystkie oprogramowania i sterowniki, Wykonawca, z chwilą podpisania protokołu odbioru, udzieli Zamawiającemu niewyłącznej, nieograniczonej w czasie, obowiązującej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jak i poza RP licencji, uprawniających do korzystania z oprogramowania na następujących polach eksploatacji:
  3. używanie poprzez wprowadzanie, ładowanie, instalację, uruchamianie, wyświetlanie, testowanie, stosowanie i przechowywanie,
  4. trwałe lub czasowe zwielokrotnianie, w całości lub w części oprogramowania lub sterowników wraz z niezbędną dokumentacją, techniką zapisu cyfrowego, magnetycznego oraz – w zakresie dokumentacji – drukarską, reprograficzną, w zakresie niezbędnym do eksploatacji, konserwacji, utrzymania, przebudowy, rozbudowy i likwidacji,
  5. udostępnianie w wewnętrznych sieciach komputerowych,
  6. wprowadzanie do pamięci komputera.

Termin i warunki dostawy

  1. Realizacja przedmiotu zapytania na podstawie umowy.
  2. Termin realizacji do 3 tygodni od daty zakończenia robót budowlanych, potwierdzonej podpisanym protokołem odbioru robót. Przewidziany termin zakończenia robót budowlanych to połowa 06.2024 r,.
  3. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do odbioru Przedmiotu zapytania jest: Katarzyna Bańka  - Kierownik Restauracji Uzdrowisko Świnoujście S.A.
  4. Dostawa do siedziby Zamawiającego realizowana będzie transportem Wykonawcy, na jego wyłączny koszt i ryzyko.
  5. Dostawa realizowana będzie odpowiednim środkiem transportu, gwarantującym zachowanie właściwej jakości oraz warunków dla przewożonego ładunku.
  6. Wykonawca ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty dostarczanego Przedmiotu zapytania w transporcie.
  7. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego o terminie (data dzienna) dostawy kompletnego Przedmiotu zapytania.
  8. Odbiór Przedmiotu zapytania zostanie dokonany w siedzibie Zamawiającego, w miejscu dostarczenia i uruchomienia Przedmiotu zapytania, po przeprowadzeniu wymaganego przeszkolenia personelu Zamawiającego.
  9. Z czynności odbioru Strony sporządzą protokół odbioru. W ramach odbioru Wykonawca, w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, dokona uruchomienia dostarczonego urządzenia celem stwierdzenia:

a)      kompletności Przedmiotu zapytania oraz ich zgodności z dokumentami zamówienia

b)      sprawności technicznej Przedmiotu zapytania,

  1. Odpowiedzialność za Przedmiot zapytania dostarczony przez Wykonawcę przechodzi na Zamawiającego w momencie podpisania protokołu odbioru. Za dzień wykonania Przedmiotu zapytania Strony przyjmować będą dzień podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
  2. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonego przez Zamawiającego personelu, w zakresie obsługi Przedmiotu zapytania.
  3. Wykonawca zapewni szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi Przedmiotu zapytania dla pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie w siedzibie Zamawiającego w dniu dostarczenia Przedmiotu zapytania.
  4. Udział w przeszkoleniu Wykonawca potwierdzi poprzez wystawienie imiennych certyfikatów dla wszystkich uczestników przeszkolenia.
  5. Przeprowadzenie szkolenia Strony potwierdzą w treści protokołu odbioru.

Ocena Ofert

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

Lp.

Kryterium:Waga:

1

Cena brutto (C)

80 %

2

Okres Gwarancji i Rękojmi (G)

20 %

  1. Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
  2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

1.       W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena podana w formularzu oferty

W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: 

                                   Cn

                                    C = ------------ x 80 % x 100 pkt

                                   Co

gdzie:

C –  liczba punktów w ramach kryterium „Cena brutto”;

Cn -         najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych;

Co -     cena brutto oferty ocenianej. 

 

2.       W ramach kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” oceniany będzie Okres Gwarancji i Rękojmi udzielony na przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego Przedmiotu zapytania podany w pkt 2 formularza oferty. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i Rękojmi zawarty w formularzu oferty. Wykonawca nie może zaoferować Okresu Gwarancji i Rękojmi krótszego niż 36 miesięcy (skutkuje odrzuceniem oferty). Maksymalny Okres Gwarancji przyjęty do oceny ofert wyniesie 60 miesięcy.

W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu gwarancji i rękojmi wymaganą przez Zamawiającego tj. 36 miesięcy. 

W ramach kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” sposób przyznania punktów będzie dokonany w następujący sposób: 

Zaoferowany Okres Gwarancji i Rękojmi

Liczba punktów

36 miesięcy

0 pkt

48 miesięcy

10 pkt

60 miesięcy

20 pkt

 

  1. Przeglądy gwarancyjne będą dokonywane co 6 miesięcy
  2. W przypadku konieczności naprawy sprzętu w razie usterki - naprawa urządzeń wykonywana będzie na miejscu, a jeżeli nie będzie to możliwe Wykonawca na czas naprawy zapewni zamiennik urządzenia  na własny koszt

Płatności

  1. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi jednorazowo na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT.
  2. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Strony bez zastrzeżeń protokół odbioru.
  3. Zapłata Wynagrodzenia nastąpi przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury w terminie do 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury.

Proszę o złożenie oferty cenowej w terminie do 15.03.2024 r. na adres j.grudzien@uzdrowisko.pl

Osoba do kontaktu w kwestiach technicznych – p. Jacek Drogosz – j.drogosz@uzdrowisko.pl, tel. 504 817 951 lub z p. Katarzyną Bańką - k.banka@uzdrowisko.pl, tel. 575 123 005