Lista
Zapytanie Ofertowe - dostawa i montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie obiektu sanatoryjnego TRZYGŁÓW przy ul. Powstańców Śląskich 1 w Świnoujściu
Uzdrowisko Świnoujście S.A. zwraca się z zapytaniem cenowym dotyczącym dostawy i montażu sprzętu stanowiącego wyposażenie obiektu sanatoryjnego TRZYGŁÓW przy ul. Powstańców Śląskich 1 w Świnoujściu.
W ramach przedłożonej oferty cenowej Zamawiający informuje i prosi o uwzględnienie poniższych warunków:
Dostawa i montaż sprzętu do budynku „Trzygłów”, w którym prowadzone będą roboty budowane m.in. w zakresie przebudowy parteru na potrzeby jadalni z zapleczem do przygotowania posiłków. W związku z powyższym oczekuje się, aby dostawca sprzętu był w stałym kontakcie z Wykonawcą robót budowlanych oraz Zamawiającym celem ustalenia ustawienia sprzętu i jego prawidłowego podłączenia oraz uzgodnienia możliwego terminu montażu i uruchomienia wyposażenia. Zaleca się wizytę na terenie obiektu w trakcie prac remontowych.
Przedmiot zapytania:
- Przedmiot zapytania powinien być fabrycznie nowy, nie powystawowy w pełni sprawny i bez uszkodzeń. Urządzenia powinny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
- Miejscem dostawy oraz montażu Przedmiotu zapytania są pomieszczenia budynku sanatoryjnego „Trzygłów ” w Świnoujściu przy ul. Powstańców Śląskich 1 ( w załączeniu rzut pomieszczeń w których ma zostać zainstalowany/ podłączony/zamontowany sprzęt).
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Przedmiot zapytania wraz z wymienionymi poniżej dokumentami:
- atesty i inne dokumenty dotyczące urządzenia,
- książka gwarancyjna, serwisowa, książka przeglądów technicznych. Protokoły przeciwporażeniowe
- instrukcja obsługi eksploatacji, instrukcje BHP
- katalog części zamiennych, wykaz materiałów zużywalnych niezbędnych dla bieżącej eksploatacji przedmiotu zamówienia, ( jakie płyny do mycia itp.)
Wszystkie wymienione powyżej dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim lub przekazane Zamawiającemu wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
- W ramach realizacji Przedmiotu zapytania, Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania oprogramowania oraz wszelkich wymaganych sterowników programowych dla Przedmiotu zapytania, a następnie do sprawdzenia poprawności ich pracy (jeżeli dotyczy).
- Na wszystkie oprogramowania i sterowniki, Wykonawca, z chwilą podpisania protokołu odbioru, udzieli Zamawiającemu niewyłącznej, nieograniczonej w czasie, obowiązującej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jak i poza RP licencji, uprawniających do korzystania z oprogramowania na następujących polach eksploatacji:
- używanie poprzez wprowadzanie, ładowanie, instalację, uruchamianie, wyświetlanie, testowanie, stosowanie i przechowywanie,
- trwałe lub czasowe zwielokrotnianie, w całości lub w części oprogramowania lub sterowników wraz z niezbędną dokumentacją, techniką zapisu cyfrowego, magnetycznego oraz – w zakresie dokumentacji – drukarską, reprograficzną, w zakresie niezbędnym do eksploatacji, konserwacji, utrzymania, przebudowy, rozbudowy i likwidacji,
- udostępnianie w wewnętrznych sieciach komputerowych,
- wprowadzanie do pamięci komputera.
Termin i warunki dostawy
- Realizacja przedmiotu zapytania na podstawie umowy.
- Termin realizacji do 3 tygodni od daty zakończenia robót budowlanych, potwierdzonej podpisanym protokołem odbioru robót. Przewidziany termin zakończenia robót budowlanych to połowa 06.2024 r,.
- Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do odbioru Przedmiotu zapytania jest: Katarzyna Bańka - Kierownik Restauracji Uzdrowisko Świnoujście S.A.
- Dostawa do siedziby Zamawiającego realizowana będzie transportem Wykonawcy, na jego wyłączny koszt i ryzyko.
- Dostawa realizowana będzie odpowiednim środkiem transportu, gwarantującym zachowanie właściwej jakości oraz warunków dla przewożonego ładunku.
- Wykonawca ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty dostarczanego Przedmiotu zapytania w transporcie.
- Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego o terminie (data dzienna) dostawy kompletnego Przedmiotu zapytania.
- Odbiór Przedmiotu zapytania zostanie dokonany w siedzibie Zamawiającego, w miejscu dostarczenia i uruchomienia Przedmiotu zapytania, po przeprowadzeniu wymaganego przeszkolenia personelu Zamawiającego.
- Z czynności odbioru Strony sporządzą protokół odbioru. W ramach odbioru Wykonawca, w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, dokona uruchomienia dostarczonego urządzenia celem stwierdzenia:
a) kompletności Przedmiotu zapytania oraz ich zgodności z dokumentami zamówienia
b) sprawności technicznej Przedmiotu zapytania,
- Odpowiedzialność za Przedmiot zapytania dostarczony przez Wykonawcę przechodzi na Zamawiającego w momencie podpisania protokołu odbioru. Za dzień wykonania Przedmiotu zapytania Strony przyjmować będą dzień podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
- Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonego przez Zamawiającego personelu, w zakresie obsługi Przedmiotu zapytania.
- Wykonawca zapewni szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi Przedmiotu zapytania dla pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie w siedzibie Zamawiającego w dniu dostarczenia Przedmiotu zapytania.
- Udział w przeszkoleniu Wykonawca potwierdzi poprzez wystawienie imiennych certyfikatów dla wszystkich uczestników przeszkolenia.
- Przeprowadzenie szkolenia Strony potwierdzą w treści protokołu odbioru.
Ocena Ofert
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Lp. | Kryterium: | Waga: |
1 | Cena brutto (C) | 80 % |
2 | Okres Gwarancji i Rękojmi (G) | 20 % |
- Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
- Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1. W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena podana w formularzu oferty
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 80 % x 100 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena brutto”;
Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych;
Co - cena brutto oferty ocenianej.
2. W ramach kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” oceniany będzie Okres Gwarancji i Rękojmi udzielony na przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego Przedmiotu zapytania podany w pkt 2 formularza oferty. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i Rękojmi zawarty w formularzu oferty. Wykonawca nie może zaoferować Okresu Gwarancji i Rękojmi krótszego niż 36 miesięcy (skutkuje odrzuceniem oferty). Maksymalny Okres Gwarancji przyjęty do oceny ofert wyniesie 60 miesięcy.
W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu gwarancji i rękojmi wymaganą przez Zamawiającego tj. 36 miesięcy.
W ramach kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” sposób przyznania punktów będzie dokonany w następujący sposób:
Zaoferowany Okres Gwarancji i Rękojmi | Liczba punktów |
36 miesięcy | 0 pkt |
48 miesięcy | 10 pkt |
60 miesięcy | 20 pkt |
- Przeglądy gwarancyjne będą dokonywane co 6 miesięcy
- W przypadku konieczności naprawy sprzętu w razie usterki - naprawa urządzeń wykonywana będzie na miejscu, a jeżeli nie będzie to możliwe Wykonawca na czas naprawy zapewni zamiennik urządzenia na własny koszt
Płatności
- Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi jednorazowo na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT.
- Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Strony bez zastrzeżeń protokół odbioru.
- Zapłata Wynagrodzenia nastąpi przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury w terminie do 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury.
Proszę o złożenie oferty cenowej w terminie do 15.03.2024 r. na adres j.grudzien@uzdrowisko.pl
Osoba do kontaktu w kwestiach technicznych – p. Jacek Drogosz – j.drogosz@uzdrowisko.pl, tel. 504 817 951 lub z p. Katarzyną Bańką - k.banka@uzdrowisko.pl, tel. 575 123 005